[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: yura112  
CS_HPTU-14

yura112


Дата: Вівторок, 20.04.2010, 19:42 | Сообщение # 1
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
І так почну я з того чи варто перероблювати карту CS_HPTU-14 із двигуна GoldSrc (Counter-Strike1.6) на двигун Source (Counter Strike Source)
Як що знайдуться якісь люди які цього захочуть то прошу дуже робим карту. Я змоделюю сам а ваше завдання відповісти за текстури (На yaniv.net.ua є багато людей які користуються Adobe Photoshop )
А вам треба буде настроїти Adobe Photoshop а точніше знадобиться VTF плагін для Photoshop Скачати !!!!!!!!!
Я вам виложу текстури які були задіяні в CS_HPTU-14 на Counter-Strike1.6 а ваша робота Текстура
1 Як я казав зробити ці текстури в формат VTF читаючий двигуну Source
2 Прописати настройки текстур а тобто ( Коли стріляєш по деревяному обєкту нє ішли іскри а відпадали осколки )
3 Хто хоче може змінити ці текстури на кращі піти зробити нові фотри

Туторіал
текстури в формат VTF читаючий двигуну Source

Підберіть відповідне зображення і збережіть (save as) вказавши формат. Tga і глибину кольору - 24bit у вашу директорію папці
Для конвертування *. tga ---> *. vtf знадобиться VTF плагін для Photoshop. Після встановлення плагіну в меню "save as" з'явиться формат *. VTF. При збереженні для того щоб оптимізувати якість вибираєте з попередньо встановлених налаштувань якого типу текстуру ви створили.

Compressed Texture - звичайна текстура без альфи
Compressed Texture With Alpha - з альфа каналом для створення деколей або інших видів матеріалів із прозорими областями
DuDv Map - не стане в нагоді вам якщо ви читаєте цей тутор
Generic (Default) - без стиснення
ormal Map - карта нормалей, у народі - бамп
Normal Map With Alpha - карта нормалей з альфа каналом
Sky - якщо ви раптом вирішите створити свій скайбокси
Uncompressed Texture - без стиснення
Uncompressed Texture With Alpha - без стиснення з альфою
У нашому випадку вибір на користь опції Compressed Texture.
Зберігаємо текстуру в папку

Туторіал
Прописати настройки текстур а тобто ( Коли стріляєш по деревяному обєкту і не ішли іскри а відпадали осколки )

Тепер щоб движок прийняв наш матеріальчік йому потрібно пояснити що ми йому згодував, як воно буде звучати, висвітлюватися і т.п. Для цього створимо VMT файл до матеріалу. Скористаємося програмою vmtCREATE. Завантажити її можна тут: Save !!!!
Першим запуском прога спитає шляху до папок materialsrc і materials соотв:

вкажіть свої. Думаю знаєте про що йдеться.

Далі програма запропонує зробити відповідні настройки. Нам потрібно вибрати тип матеріалу LightMappedGeneric і властивість поверхні ($ surfaceprop) - gravel

Тепер матеріал "гравій" в грі буде відповідно звучати, ну і в залежності від вихідної TGA виглядати. ВСІ доступні властивості матеріалів Ви можете знайти у вкладці Surface Prop цієї програми
Хто добре знає англійську той і зрозуміє в чому річ
Там де ви зберегли файл має бути два файла (VMT i VTF)

VTF це файл текстури
VMT це файл команд для текстури
Якщо файл VMT відкрити задопомогою блокнота то він має виглядати так

"$basetexture" "HPTU-14/yura112texture1" це хід до файла тільки незабувайте як там тільки у вас небуде писати завжди хід до файламає бути цей HPTU-14/yura112texture1
1 папка де знаходиться файл
2 і 3 це є назва файлу але назабувайте файл має починатися на yura112 (Приклад yura12_derevo)
4 це команда для текстури в мене стоїть гравій

yura112@ua.fm детальна інформація Тут !!!!!


Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....

Повідомлення відредаговане yura112 - Середа, 21.04.2010, 08:31


Yurgans


Дата: Середа, 21.04.2010, 21:17 | Сообщение # 2
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень:
547
Репутація: 49 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
yura112, Я готовий повністю віддатися конвертації текстури сьогодні ж починаю !!! але на разі у мене помилка з плагіном sad



yura112


Дата: Четвер, 22.04.2010, 12:37 | Сообщение # 3
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
ОК я прийду до тебе і подивлюся

Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....


yura112


Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 09:26 | Сообщение # 4
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Quote (yura112)
4 це команда для текстури в мене стоїть гравій

brick-Цегла
cardboard-Картон
carpet-Килим
ceiling_tile-Плитка для стелі
chain-Ланцюг
dirt-Бруд
flesh-Мясо
foliage-Листя
glass-Скло
grass-Трава
gravel-Гравій
ice-Лід
ladder-Сходи
metal-Метал
paper -Папір
plaster-Штукатурка
pottery-Кераміка
rubber-Гума
sand-Пісок
slime-Слиз
snow-Сніг
tile-Плитка
water-Вода
wood-Дерево

Б ЕТОН, КАМІННЯ
baserock
boulder
brick
concrete
concrete_block
gravel
rock

РІДИНА, плинність
slime
water
wade

МЕТАЛИ
chain
chainlink
metal
metalbox
metalgrate
metalpanel
metalvent
slipperymetal
solidmetal

РІЗНЕ
computer
default
glass
ladder

Органіка
alienflesh
bloodyflesh
flesh
watermelon

СНІГ, ЛІД
ice
snow

ЗЕМЛЯ
antlionsand
quicksand
dirt
mud
slipperyslime
grass
tile
gravel

ДЕРЕВИНА
wood
woodbox
woodcrate
wood_furniture
wood_lowdensity
wood_plank
wood_panel
wood_solid

Прикріплення: vmtCreate.txt (0.8 Kb)


Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....

Повідомлення відредаговане yura112 - П`ятниця, 23.04.2010, 09:27


TormoYaDer3814


Дата: Четвер, 29.04.2010, 18:10 | Сообщение # 5
Ветеран сайту !
Группа: Адміністратори
Повідомлень:
634
Репутація: 45 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Як йде робота?))


yura112


Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 08:44 | Сообщение # 6
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
В мене наприклад все готово чикаю на текстури biggrin biggrin

Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....


TormoYaDer3814


Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 13:58 | Сообщение # 7
Ветеран сайту !
Группа: Адміністратори
Повідомлень:
634
Репутація: 45 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Воно сами прийдуть?) biggrin biggrin


yura112


Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 14:46 | Сообщение # 8
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
biggrin biggrin

Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....


Yurgans


Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 23:16 | Сообщение # 9
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень:
547
Репутація: 49 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Соррі Я торможу процес :( :( :( ..................останні кілька днів був зайнятий але Я аж ніяк не відмовляюсь від робити а навпаки !!! готовий працювати !! B)



yura112


Дата: Субота, 01.05.2010, 10:51 | Сообщение # 10
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
biggrin

Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....


varvar_666


Дата: Неділя, 23.05.2010, 16:40 | Сообщение # 11
Группа: Користувачі V.I.P
Повідомлень:
96
Репутація: 15 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
блін..треба якось попробувати собі створити. А де можна подивитись повний опис для створення карт CS. Хочу свою вулицю створити?


TormoYaDer3814


Дата: Неділя, 23.05.2010, 18:40 | Сообщение # 12
Группа: Гостi
Повідомлень:
Репутація: ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
По моєму це досить просто...
Один з найліпших ресурсів, по моєему http://cs-mapper.by.ru/


yura112


Дата: Понеділок, 24.05.2010, 10:42 | Сообщение # 13
Группа: Модератори
Повідомлень:
163
Репутація: 24 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
його вже немає закрили
а є його аналог тут : http://cs-mapper2.narod.ru/


Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....


Yurgans


Дата: Четвер, 27.05.2010, 15:05 | Сообщение # 14
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень:
547
Репутація: 49 ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Вже готово приблизно 138 файлів з тексурами та матеріалів загальним розміром 14.5 мб але ще потрібно робити хоча вже не багато вже десь 80% текстури готово cool



yura112


Дата: Понеділок, 07.06.2010, 22:21 | Сообщение # 15
Группа: Гостi
Повідомлень:
Репутація: ±
Зауваження: ±
Статус:

Мої нагороди
загрузка нагород ...
Та піпец прийшов в мене компютер накрився али ти непериставай робити текстури ок

  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук: