CS_HPTU-14
|
|
yura112 |
Дата: Вівторок, 20.04.2010, 19:42 | Сообщение # 1 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
| І так почну я з того чи варто перероблювати карту CS_HPTU-14 із двигуна GoldSrc (Counter-Strike1.6) на двигун Source (Counter Strike Source) Як що знайдуться якісь люди які цього захочуть то прошу дуже робим карту. Я змоделюю сам а ваше завдання відповісти за текстури (На yaniv.net.ua є багато людей які користуються Adobe Photoshop ) А вам треба буде настроїти Adobe Photoshop а точніше знадобиться VTF плагін для Photoshop Скачати !!!!!!!!! Я вам виложу текстури які були задіяні в CS_HPTU-14 на Counter-Strike1.6 а ваша робота Текстура 1 Як я казав зробити ці текстури в формат VTF читаючий двигуну Source 2 Прописати настройки текстур а тобто ( Коли стріляєш по деревяному обєкту нє ішли іскри а відпадали осколки ) 3 Хто хоче може змінити ці текстури на кращі піти зробити нові фотри Туторіал текстури в формат VTF читаючий двигуну Source Підберіть відповідне зображення і збережіть (save as) вказавши формат. Tga і глибину кольору - 24bit у вашу директорію папці Для конвертування *. tga ---> *. vtf знадобиться VTF плагін для Photoshop. Після встановлення плагіну в меню "save as" з'явиться формат *. VTF. При збереженні для того щоб оптимізувати якість вибираєте з попередньо встановлених налаштувань якого типу текстуру ви створили. Compressed Texture - звичайна текстура без альфи Compressed Texture With Alpha - з альфа каналом для створення деколей або інших видів матеріалів із прозорими областями DuDv Map - не стане в нагоді вам якщо ви читаєте цей тутор Generic (Default) - без стиснення ormal Map - карта нормалей, у народі - бамп Normal Map With Alpha - карта нормалей з альфа каналом Sky - якщо ви раптом вирішите створити свій скайбокси Uncompressed Texture - без стиснення Uncompressed Texture With Alpha - без стиснення з альфою У нашому випадку вибір на користь опції Compressed Texture. Зберігаємо текстуру в папку Туторіал Прописати настройки текстур а тобто ( Коли стріляєш по деревяному обєкту і не ішли іскри а відпадали осколки ) Тепер щоб движок прийняв наш матеріальчік йому потрібно пояснити що ми йому згодував, як воно буде звучати, висвітлюватися і т.п. Для цього створимо VMT файл до матеріалу. Скористаємося програмою vmtCREATE. Завантажити її можна тут: Save !!!! Першим запуском прога спитає шляху до папок materialsrc і materials соотв: вкажіть свої. Думаю знаєте про що йдеться. Далі програма запропонує зробити відповідні настройки. Нам потрібно вибрати тип матеріалу LightMappedGeneric і властивість поверхні ($ surfaceprop) - gravel Тепер матеріал "гравій" в грі буде відповідно звучати, ну і в залежності від вихідної TGA виглядати. ВСІ доступні властивості матеріалів Ви можете знайти у вкладці Surface Prop цієї програми Хто добре знає англійську той і зрозуміє в чому річ Там де ви зберегли файл має бути два файла (VMT i VTF) VTF це файл текстури VMT це файл команд для текстури Якщо файл VMT відкрити задопомогою блокнота то він має виглядати так "$basetexture" "HPTU-14/yura112texture1" це хід до файла тільки незабувайте як там тільки у вас небуде писати завжди хід до файламає бути цей HPTU-14/yura112texture1 1 папка де знаходиться файл 2 і 3 це є назва файлу але назабувайте файл має починатися на yura112 (Приклад yura12_derevo) 4 це команда для текстури в мене стоїть гравій yura112@ua.fm детальна інформація Тут !!!!!
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
Повідомлення відредаговане yura112 - Середа, 21.04.2010, 08:31 | |
| |
Yurgans |
Дата: Середа, 21.04.2010, 21:17 | Сообщение # 2 |
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 547
Статус:
| yura112, Я готовий повністю віддатися конвертації текстури сьогодні ж починаю !!! але на разі у мене помилка з плагіном
| |
| |
yura112 |
Дата: Четвер, 22.04.2010, 12:37 | Сообщение # 3 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
| ОК я прийду до тебе і подивлюся
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
| |
| |
yura112 |
Дата: П`ятниця, 23.04.2010, 09:26 | Сообщение # 4 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
| Quote (yura112) 4 це команда для текстури в мене стоїть гравій brick-Цегла cardboard-Картон carpet-Килим ceiling_tile-Плитка для стелі chain-Ланцюг dirt-Бруд flesh-Мясо foliage-Листя glass-Скло grass-Трава gravel-Гравій ice-Лід ladder-Сходи metal-Метал paper -Папір plaster-Штукатурка pottery-Кераміка rubber-Гума sand-Пісок slime-Слиз snow-Сніг tile-Плитка water-Вода wood-Дерево Б ЕТОН, КАМІННЯ baserock boulder brick concrete concrete_block gravel rock РІДИНА, плинність slime water wade МЕТАЛИ chain chainlink metal metalbox metalgrate metalpanel metalvent slipperymetal solidmetal РІЗНЕ computer default glass ladder Органіка alienflesh bloodyflesh flesh watermelon СНІГ, ЛІД ice snow ЗЕМЛЯ antlionsand quicksand dirt mud slipperyslime grass tile gravel ДЕРЕВИНА wood woodbox woodcrate wood_furniture wood_lowdensity wood_plank wood_panel wood_solid
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
Повідомлення відредаговане yura112 - П`ятниця, 23.04.2010, 09:27 | |
| |
TormoYaDer3814 |
Дата: Четвер, 29.04.2010, 18:10 | Сообщение # 5 |
Ветеран сайту !
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 634
Статус:
| Як йде робота?))
| |
| |
yura112 |
Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 08:44 | Сообщение # 6 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
| В мене наприклад все готово чикаю на текстури
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
| |
| |
TormoYaDer3814 |
Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 13:58 | Сообщение # 7 |
Ветеран сайту !
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 634
Статус:
| Воно сами прийдуть?)
| |
| |
yura112 |
Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 14:46 | Сообщение # 8 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
|
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
| |
| |
Yurgans |
Дата: П`ятниця, 30.04.2010, 23:16 | Сообщение # 9 |
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 547
Статус:
| Соррі Я торможу процес :( :( :( ..................останні кілька днів був зайнятий але Я аж ніяк не відмовляюсь від робити а навпаки !!! готовий працювати !! B)
| |
| |
yura112 |
Дата: Субота, 01.05.2010, 10:51 | Сообщение # 10 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
|
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
| |
| |
varvar_666 |
Дата: Неділя, 23.05.2010, 16:40 | Сообщение # 11 |
Группа: Користувачі V.I.P
Повідомлень: 96
Статус:
| блін..треба якось попробувати собі створити. А де можна подивитись повний опис для створення карт CS. Хочу свою вулицю створити?
| |
| |
TormoYaDer3814 |
Дата: Неділя, 23.05.2010, 18:40 | Сообщение # 12 |
Группа: Гостi
Повідомлень:
Статус:
| По моєму це досить просто... Один з найліпших ресурсів, по моєему http://cs-mapper.by.ru/
| |
| |
yura112 |
Дата: Понеділок, 24.05.2010, 10:42 | Сообщение # 13 |
Группа: Модератори
Повідомлень: 163
Статус:
| його вже немає закрили а є його аналог тут : http://cs-mapper2.narod.ru/
Не завжди буде погано будуть і прекрасні моменти життя ....
| |
| |
Yurgans |
Дата: Четвер, 27.05.2010, 15:05 | Сообщение # 14 |
Добрий Адмін
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 547
Статус:
| Вже готово приблизно 138 файлів з тексурами та матеріалів загальним розміром 14.5 мб але ще потрібно робити хоча вже не багато вже десь 80% текстури готово
| |
| |
yura112 |
Дата: Понеділок, 07.06.2010, 22:21 | Сообщение # 15 |
Группа: Гостi
Повідомлень:
Статус:
| Та піпец прийшов в мене компютер накрився али ти непериставай робити текстури ок
| |
| |