Головна » Статті » На дозвіллі » Ігри |
Мабудь кожен хто колись грав WarCraft3 хотів(чи навіть більше) створити свою карту, в якій буде чудовий сценарій,гарна карта, особливі боєві одиниці та інше, та незнання редактора мішало вам зробити це, прочитавши цю статтю ви зможете створити свою невеличку карту з багатьма новими і незнайомими вам речима(та навіть більше). Ця стаття явно не для гуру редактора, а для тих хто ще зовсім не знайомий з редактором карт, та його особливостями.
Крок.1.Вхід Крок.2.Розгляд панелей 1-Панель рельфа-це панель за допомогою якої ви зможете порізному створювати рельф на вашій карті.Перший блок в панелі це Текстура,в цьому блоці ви можете вибрати текстуру якою будете зараз 'прикрашати' свою карту;другий блок, це блок Улон, в цьому блоці ви можете опустити,прирівняти,підняти,загладити...-рельєв;Третій блок це Возвишеность, задопомогою цього блока ви можете повисити,понизити,зробити шум,плато чи зглажування(висота,обєм...-в залежності від того скіки часу зажата ЛКМ!). 2-Панель декораций-це панель за допомогою якої ви можете виставляти на карту різні декорації, і тим самим прикрашати її(!!!УВАГА:чим більше декорацій незначить тим гарніше!!!).В цьому підрозділі ви також можете вибрати один з двой під-підрозділів, перший з яких стандарто наставлений на Летний Лордерон, а другий на Деревя и разрушаемые обектиы.В першому під-підрозділі ми вибираєм з якого стиля ми будем вибирати декорації, а в другому під-підрозділі тип декорації (Типів є 9....1:Блокираторы Пути, використовуються для штучного блокування проходу;2:Вода,використовується для декорування води;3:Деревя и разрушаемые объекты,використовується для створення дерев, та інших руйнівних обектів,наприклад бочок,чи воріт;4:Доп. декорации,основна кількість декорацій;5:Мосты и подъемы,для створення мостів, та іншого...;6:Окружение,для створення фауни,досить корисно!;7:Постройки,для створення різних будівель;8:Склоны и рельеф,для створення різних рельєфних декорацій,пагорбів,і тд....;9:Спєцеффекты,для створення різних рельєфних декорацій,пагорбів,і тд....;).Дальше ми можем вибрати щоби декорації по випалковості будуть:крутитися,змінюватись повністю,розміром,висотою.А також ще можна вибрати розмір і формат курсора... 3-Панель войск-це панель за допомогою якої ви зможете виставляти на карту різниз боєвих одениць, втому числі й предмети.Тут ви бачете ще три під-підрозділа, перший це той в якому ви можете вибирати 'володаря' боєвої одиниці,друге це расу боєвої одениці, і третє клас боєвої одиниці(є три класа:1-Стражение(стандартні війська),2-Кампания(війська розраховані на нестандартні карти),3-Нестд.(війська створені великим творцем,вами;)) 4-Панель областей-це панель за допомогою якої ви можете створювати області для трігерів(в грі областей НЕВИДНО).Тут ви бачете одну кнопку Области, при натисненю на яку та виділення якось області на карті, добавиться в вікно напис Область *ім'я_області*.Області використовуються для полекшення роботи трігерів. 5-Панель камеры-це панель за допомогою якої ви можете створювати камери для трігерів(в грі камер НЕ ВИДНО).Тут ви бачете три кнопки,Создать камеру(при натисненні створюється камера),Вид(При натисненю коли вибрана якась камера воно вказує їй в який напрямок мати вид, топто що вона має бачити),Перейти к виду(переглянути що бачить вибрана вами камера).Камери використовуються для трігерів. Верхній блок інструментів Крок.3.Створення карти Для початку вибираємо розмір карти, я зарас вибираю Ширину і Висоту 64.Дальше вибираєм стиль,тобто тип рельєфу, я вибираю Деревня.Там де уровень уклона я вибирає 7, найоптимальніша висота рівня землі. Теперка натискаєм ОК.Ось і все, воно створило карту, тепер для зручності викоючаєм сітку Вид/Сетка/Нет,і починаєм творити. Для початку створюєм задопомогою рельєфу травянисту долину обгороджену з одного боку горою.Теперка робим ве так- Панель инструментов/Деревня/Деревья и разпугаемые объекты/ і з списку вибираєм Деревня: стена из деревьев.Вибираєм другий розмір і з відкритих до нашої долини сторін обгороджуємо деревами. Дальше робим невеличкий прохід, і ставим там ворота(так щоби можна було вийти з долини тільки воротами). Тепер робим так Панель инструментов/Деревня/Доп. декорации/ і розтавляємо в долинні декілька декорацій, наприклад стог сена, паро мішеней, та вогонь. Теперка відкриваєм панель войск і вибираєм Паладина ,ставим його біля багаття. тепер за воротами, на зовнішній стороні ставим трьох ворогів, бажено якигось бандитської зовнішності, і не герої. Теперка робим одну ЦІКАВУ річ, захидим в верхній панелі в кнопку 13-Обєкти.Теперка так Стандартные войска/Альянс/Сражение/Войска/Герои/ і вибираєм Паладіна.Теперка в іншій частині екрану(маєже на весь екран)є різні конфігурації.Шукаємо Трігери Трігери це досить важка річ такщо будьте уважні!!!Відкриваєм в верхній панелі інструментів 11-a-редактор трігерів.Трігер складається з трьох частин События Условия Действия,всі крім Услрвия ОБОВЯЗКОВІ для роботи трінра.Дивіться принцип роботи трігерів.Наприклад коли стаєця якась подія, наприклад почалася гра, робиця якась дія, наприклад на вашу базу нападають вороги!...В відкритому вікні натисніть на папку Инициализация, і видаліть це, дальге створіть нов папку(в верхній панелі інструментів), і новий файл(в верхній панелі інструментів),таперка на червоний прапорець (в верхній панелі інструментів).Зараз в першому під-підрозділі вибираємо Время,а в другому нічо неміняєм, натискаєм ОК, теперка натискаєм на кнопку яка позначена значком зйомки, (на одну кнопку правіше прапорця)В першому під-підрозділі вибираєм в самому низі Боевая Еденица, а в другому під-підрозділі вибираєм Двигать Юнит (многовенно) . Тепер в блоці виділений синім коляром текст потрібно вибрати, топто натискаєм на (переключающий бнит) натискаєм кнопку вибрать,і вибираєм одного з створених вами раніше бандитів,що за воротамиє,натискаєм ОК.Теперка натискаєм на синій текст (Центр (Зона игровой карты)), в відкритому вікні натискаєм на синійтекст (Зона игровой карты), і натискаєм Выбрать.Теперка в панелі областей що справа, натискаєм на кнопку, та виділяєм невелмчку область біля вогню, теперка виділяєм цю область, та три рази натискаєм ОК.
| |
Переглядів: 3203 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 1 | |
| |