Головна » Статті » На дозвіллі » САМОРОБКИ

Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.

Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.

В якості ресивера був здобутий вогнегасник ОХП-10 заявленим обсягом 8,7 літра, на ділі вимірюються і становлять 10,5 літрів. Вогнегасник добув проходячи практику на підприємстві. Просто підійшов до начальника відділу пожежної безпеки або хз як його називають, і запитав, чи є списаний вогнегасник. Дали його. 


Відразу скажу, не подумайте звільняти його вміст у ванній. Я поки тягнув його до дому, зайшов за гаражі і випустив там (доставить чимале дитяче задоволення;). так само було закуплено реле тиску РМ5, призначене для води, але відповідно і для повітря. Так само купив два фільтри Вологовідділювачі, і один автомобільний паливний, тонкої отчистки (його я відразу поставив на вхід в компресор. 

Купив всяких перехідників, хрестовин, так само армований шланг із ПВХ внутрішнім діаметром 10 мм. Все що входило в набір, дивіться на фото. Так само придбав вентиль (по початку думав що їм регулювати тиск буду, і що він нічим не відрізняється від редуктора (наївний). 

Після того як розібрався що вентиль і редуктор але дещо різні речі, купив редуктор з манометром, і окремо манометр, для виміру тиску усередині рессивера. Були так само прікуплени шланг тонкий хз якого діаметру, в зоомагазині, вартістю аж цілих 10 руб / метр :))). Він чи то силіконовий, чи то хз який, але дуже гнучкий, легкий і міцний, нічого немає краще для підведення до аерографа. 

Ну і звичайно-ж куди без стрічки ФУМ, що продається в будь-якому сантехнічному магазині.

все

Насамперед прикручуємо балон до основи (я думаю це самі придумаєте як, тут ніяких хитрощів немає). З кришки виймаємо все добро, і зсередини вогнегасника, залишаємо тільки сам балон і кришку.

все

В отворі в чавунної кришці нарізаємо різьблення трубну, 1 / 4 дюйма. Так само на широку різьблення на балони наметовому стрічку ФУМ, робимо гумову прокладку (по ідеї вона повинна бути, була і в мене, але я її куди то справ, і в підсумку вирізав сам з камери для авто, після будівництва знайшов рідну)))) і нагвинчують чавунну кришку. 

Угвинчують у отврстіе кришки перехідник з 1/4НР на 1/2НР дюйма. 

Далі нагвинчують хрестовину 1 / 2 дюйма (далі просто буду писати 1 / 2), природно всі з'єднання зі стрічкою ФУМ, про це більше згадувати не буду.
 

все

У хрестовину через перехідник 1/2НР-1/4НР пригвинчувати реле тиску, з боку ввірчує перехідник 1/2НР-1/2НР.

майже готово

Далі збоку пригвинчувати трійник.

з трійником

До нього з одного боку прикручуємо через перехідник 1/2НР-1/4ВР редуктор, у якого різьба 1/4НР

з манометром

З іншого кінця так само через перехідник 1/2НР-1/4ВН пригвинчувати манометр, у якого різьба 1/4НР. З протилежного боку хрестовини ввірчує вентиль (для спуску повітря з балона), який має різьблення 1/2НР.

майже готово

До редуктора пригвинчувати фільтр-Вологовідділювачі, який має різьблення 1/4НР і потходіт прям до редуктора. Ньюанс тут у тому чо фільтр повинен правильно стояти (дотримати верх і низ), і зробити так щоб в самій нижній точці виявилося зливний отвір.

прикручуємо фільтр

Далі складаємо лінію ще одного фільтра, з боку вхідного отвору йде штуцер 1/2ВР, що приєднується через перехідник 1/2НР-1/4ВР, нагвинчують його на фільтр має різьблення 1/4НР. З вихідного отвору я трохи набудріл, бо були зайві деталі, і не було деяких потрібних, в результаті вийшло так. 

В отвір у фільтрі 1/4ВР угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, до нього пригвинчується трійник (ось він то у мене був зайвий), з одного боку якого пригвинчується пробка з 1/2НР, з іншого боку трійника протилежної фільтру угвинчується штуцер 1/2НР. 

УВАГА: я зробив так мудро бо були зайві деталі, щоб ви не допустили цієї помилки, зробіть так, у вихідний отвір угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, і на нього нагвинчує штуцер під шланг з різьбою 1/2ВР. Розкладка знизу буде дана саме для цього варіанта.
фільтр

Далі, до отвору із зовнішнім різьбленням незрозумілого перетину і кроку (так і не зміг знайти), що виходить з вогнегасника в якості вихідного сопла, ідеально підходить шланг армований, який зверху ми закріплюємо хомутом. 

З іншого кінця шланга вставляємо штуцер від фільтра і так само закріплюємо хомутом.

Далі з вхідного штуцера фільтра знову вставляємо армований шлнг і підводимо вже до вихідний трубці компресора. як там закріпити це добро, я думаю придумаєте. У мене там хитра система з декількох прокладок і зверху все затиснуте хомутом.

готово

На закінчення у вихідний отвір фільтра 1/4ВР ввірчує штуцер 1/4НР, на який садимо силіконові трубку яка практично ідеально сідає на нього, і навіть не вимагає обтиску хомутом, другий кінець трубки вже до аерографа. 

Так як після редуктора тиск невелика в порівнянні з рессивер, то трубка цілком виидержівает його без жодних зусиль. На вході в компресор як я вже і говорив ставиться автомобільний фільтр для отчистки повітря. Масло ... 

З приводу заміни масла, з компресора виходить три трубки. одна вхідна, інша вихідна, третій запаяна-і є для доліва олії. Ось її ми раздербаніваем (я просто перекусив плоскогубцями), але дивіться щоб не потрапили тирсу всередину, інакше мотору може бути кінець. 

Звідти зливаємо масло. Скільки злив, я чесно не заміряв, але щось біля склянки. Зворотно влив я автомобільне масло формули 10W40, об'ємом близько 350грамм. ІМХО автомобільне масло краще тим, що під першим имееет купу присадок захищають від усякого току, по-друге на відміну від веретенного масла воно не "вбирає" вологу. 

Тепер розкладка за цінами, і що де купити .... 
1) Компресор від холоільніка - або свінтіть, або купити в організаціях займаються ремонтом холодильників. Скільки він там може коштувати не маю уявлення, не цікавився. 
2) Рессивер (у мене вогнегасник) - добути на підприємстві або організації, можна списаний, або купити, чув що ціна на такий близько 200 рублів 
3) Реле тиску - 250 руб, в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней. 
4) Редуктор - 500 руб, купив на авторинку, тому як ніде більше просто не знайшов, оббігав всі магазини міста. Мабуть один з найдорожчих складальних одиниць. 
5) Армований шланг з внутр. диам. 10 мм .- 55 руб / метр, на авторинку купив два метри, хоча вистачило б і одного. 
6) Силіконовий шланг - 10руб / м, зоомагазин, купив три метри. 
7) Повітряні фільтри-Вологовідділювачі - 170 руб шт., На авторинку, купив пару. 
8) Автомобільний бензиновий фільтр тонкого отчистки - 35 руб, авторинок. 
9) Хрестовина - 1шт 
- Трійник - 1шт. 
- Вентиль - 1шт. 
- Переходник 1/2НР-1/2НР - 1шт. 
- Переходник 1/2НР-1/4НР - 3 шт. 
- Переходник 1/2НР-1/4ВР - 3 шт. 
- Штуцер 1/2ВР - 2шт. 
- Штуцер 1/4НР - 1шт. 
Все це купується в магазинах сантехніки, і в сумі вийде десь на 500 рублів. 
10) Манометр - 1шт, 90 руб в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней. 
11) Стрічка ФУМ - 12 руб, в будь-якому магазині сантехніки. 
12) Хомути - 5-10 руб / шт. 6 шт (а краще 8 про всяк випадок), на авторинку. 
Сума: 1897рублей. 

Погодьтеся не так погано за відмінний компресор своїми руками))) Тут не розглядаються шурупи, болти, куточки та ін елементи, якими ви будете кріпити рессивер і компресор до основи. 
Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска, і можуть відрізнятися в інших містах. 
Примітка: НР-зовнішня різьба, ВР-внутрішня різьба!


Автор: Вєтров Роман 
Джерела: SdelayKompressor.ru

Категорія: САМОРОБКИ | Додав: AndroID (18.02.2010)
Переглядів: 8344 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar