Головна » Статті » На дозвіллі » Китайська мототехніка |
[size=8]Заміна важків варіатора[/size] Підібравши повна вага важків варіатора можна поліпшити ходові якості скутера. Про те, як це зробити, написана ця стаття. Отже ви встановили великий циліндр або Ваш скутер розганяється не так швидко, як хотілося або ж просто напросто зносилися важки варіатора і їх пора міняти. Про вагу Відразу сказати яка маса важків є оптимальною не можна. Це залежить від двох факторів: маса водія і потужність двигуна .* Детальніше про вплив маси вантажів читайте в коментарях в низу сторінки. Або в статті Дмитра Челюка. У будь-якому випадку рекомендується налаштовувати варіатор поступово, поступово підвищуючи (знижуючи) маси вантажів. Компанії пропонують конфігураційні комплекти, що складаються, як правило, з 18 важків, тобто 3 комплекти з невеликою різницею в масі. Перед покупкою комплекту вантажів зважте Ваші, щоб знати, комплект який ваговій категорії вибрати. Можна так само міняти не відразу всі 6 вантажів, а тільки 3 з них, таким чином настройка буде більш тонкої. Все ж таки не рекомендується використовувати важки різної ваги в варіаторі (може виникнути несприятлива вібрація). Хоча у мене особисто стоять вантажі різної маси і я проїздив з ними вже близько 2500 км, відхилень від норми не спостерігається:). У варіаторі чотиритактних скутерів стоять важки розміру 13 на 16, тобто діаметром 16 і довжиною 13 мм. Виробник рекомендує робити заміну важків при досягнення їх діаметра 12,4 мм і менше. Взагалі варіатор, встановлений в цьому скутері цілком надійний, це ж стосується і зчеплення. За деякими даними, він навіть дещо краще тюнінгових комплектів. Я рекомендую не замінювати сам варіатор на тюнінговий від відомих фірм, а залишити оригінальний і обмежитися підбором оптимальної маси важків. Встановлення ж тюнінгового варіатора нічого не принесе, він як правило розрахований на скутери для кросу. Ремінь може виявитися довше або коротше стандартного, таким чином Ви не досягнете максимальної швидкості. Ну от, з теорією розібралися, тепер переходимо до практики. Щоб нам було зручно працювати, кладемо скутер на правий бік. Слідкуйте щоб нічого не відламати і підкладете що-небудь м'яке! Як альтернативу, можна запропонувати встановити скутер на підвищенні, щоб не сидіти перед ним навпочіпки. Для початку знімаємо кришку варіатора, використовуємо торцевий ключ на 8 або головку. Кришка прикручена 8-ма болтами М8. Довжина болтів однакова. Ножку кікстартера відкручувати не треба, тому що механізм закріплений в кришці. Тепер знімаємо кришку. Якщо мотор новий і кришку ще не знімали, то зробити це буде можливо важко. Можна злегка обстучать кришку по периметру і скористатися викруткою, тільки не просовувати її між кришкою і блоком двигуна (їх можна пошкодити), а піддягати за виступи, їх два, вони маленькі, але розберетеся. Ось так виглядає кришки зсередини. Чорна бруд - це частинки гуми і пил з колодок Ось так виглядає кришки зсередини. Чорна бруд - це частинки гуми і пил з колодок Дістаємо наполегливу пластину. Вона знаходиться з з заднього боку варіатора. Все готово. Збираємо все в зворотному порядку, не забуваємо надіти ремінь перед установкою шестерні. Затягуємо гайку. На різьблення корисно буде перед закручуванням нанести трохи спеціального герметика для різьблення. Якщо у Вас немає, не біда. збираєми все до початкового виду
| |
Переглядів: 2891 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 1 | |
| |