Головна » Статті » На дозвіллі » Китайська мототехніка |
"Піддтяжка тормозів" скутеру з баранниою системою гальмування
Видно, що верхня по малюнку колодка при повороті гальмівного штока у вказаному напрямку буде за рахунок тертя об обертаємий барабан прагнути ще більше віджатися, а нижня - навпаки. Відповідно я назвав їх "гальмує і" пригальмовує ", так ось ефективність гальмує колодки рази в два вище. Було б логічно, щоб основне зусилля при повороті штока йшло на гальмує колодку, а пригальмовує використовувалася як упор для штока, але цього немає - значить, треба зробити, щоб було. Тим колодок намальований шток, суцільна лінія - це який він є, а пунктиром - яким повинен стати. Спочатку нанесіть на шток ризику, щоб потім не плутати його орієнтацію, і оксамитовим напилком збільшуєте наявні фаски з робочою сторони на 0,5 мм, а з наполегливої на 0,8-1мм. Потім закруглюється отримані межі так, щоб з наполегливої боку вийшов шматок кола, а з робочою - шматок еліпса, з довгою віссю перпендикулярно барабану, співвідношення осей приблизно 1:2. Все, можна збирати гальмо, не забудьте змастити ось штока і його робочі поверхні. Доопрацьований таким чином гальмо при гальмуванні "до упору" буде злегка пищати, це нормально. А ось якщо він буде несамовито верещать навіть при слабкому натисканні, значить - перестаралися, дуже велика різниця між робочою і наполегливої поверхнями, треба робочу злегка підпиляти. Для збереження ефективності гальмування треба через 3-5 тис. міняти місцями колодки. Джерело: http://сайти з скутерами,технічна література | |
Переглядів: 1548 | Коментарі: 2 | | |
Всього коментарів: 2 | |
| |