Головна » Статті » На дозвіллі » Ігри |
Battlefield 2 аналітика
Стратегія, аналітика, тактика, та логіка в Battlefield 2. Battlefield 2 (дальше "бф") як відомо гра командна. І значну кількість гри присвячено захвату та захисту прапорів, оскільки це є цілью кожного раунда. Мотивація до активної участі в командній грі сама різноманітна: від лютої ненависті до "тупих янкі" до бажання заробити ігрових очків (які доречі впливають лише на звання/зброю). І ось під самими різними мотивами люди прикладають максимум зусиль щоб роздусити ворога шляхом захвату прапорів. Що цікаво зачасту ці способи віртуозні і хитрі. В цій статті Я бажаю розглянути способи вистеження ворогів, а також розглянути проблему явища аналітики в бф. Основний інструмент для аналізу це карта. Я ж привик використовувати меню команд, яке можна відкрити кнопкою "home". Перевага над звичайною картою не значна, але є, оскільки в цьому меню також видно які учасники команд живі, а які ні. Пункт перший: Транспортні засоби Зачасту для захвату точок використовуються транспортні засоби, оскільки це є набагато раціональніше звичайного бігу. Помилка перша: Приїхавши на місце призначення, тобто до прапора, люди зазвичай покидають машину, просто лишаючи її. Можливо ви спитаєтеся в чому тут помилка? Все просто: на карті відображається увесь транспорт в якому немає ворогів. Відповідно по прибуттю на місце призначення ворог лишає нам на карті мітку, ніби кажучи "дивися, я тут!". А подивившись на напрямок машини можна зрозуміти звідки й куди він їхав. Висновок: включивши карту першим ділом необхідно оглянути її на наявність незайнятих машин. Якщо вони знаходяться не на звичному місці, значить ними хтось їхав. Чи є біля цього транспорту союзники? Якщо ні, а машина приїхала зовсім недавно, то можна прийти до висновку що там був ворог, і зараз він направляється до найближчого пункту захвату. Якщо ж, неподалік є союзник, потрібно переконатися що він живий. Детальніше в пункті другому. 1. Автомобіль на якому приїхали вороги, і його шлях (пункт перший) 2. Союзники дивляться на прапор і про щось повідомляють (пункт третій) 3. Автомобіль на йому приїхали вороги що недавно захватили "Market"(пункт перший) Пункт другий: мертві союзники Хорошим сигналом про напад ворога є мертві союзники. Якщо на карті ви бачете декілька мертвих союзників безпосередньо поряд з прапором (точкою) - значить за декілька секунд цей прапор буде захоплено. Проте як зрозуміти що союзник помер? Все просто: кожен мертвий солдат на карті відображається повернутим під певний кут - завжди ніби дивиться вверх. Тобто якщо ви бачете на карті солдата що не рухається і повернутий рівно вверх - значить він мертвий. Через ~10 секунд він зникне. Якщо ви граєте медиком все простіше: мертві друзі позначаються на карті спецефічним символом по типу блискавки. Ранені союзники - також сигнал про наступ ворога. Помилка друга: при захваті точки не обов'язково всіх підрят вбивати - можливо тактика маскування буде більш ефективною. Висновок: обовязково огляньте карту на наявність мертвих співкомандовців. Якщо такі є безпосередньо біля прапору - направте всі ресурси на його захист. Декілька мертвих союзників і сильна панічна активність. Пункт третій: підозріла активність Доволі незначний, проте також важливий пункт. Відображення повороту союзників, а також специфічне виділення союзників що повідомляють щось в чат, дозволяє краще уявляти ситуацію що відбувається на їхньому місці. Самий простий сигнал: декілька людей обернуті в одну точку. Ще кращий сигнал: декілька наших людей що дивляться на наш прапор - очевидно його захоплюють і союзники цим занепокоєні. Сигналом також можуть служити велика кількість повідомлень в чаті, зокрема заклики медика чи вимога амуніції. Велика кількість повідомлень від одної людини може означати про її панічний настрой, а це вже наводить на думку про контакт з ворогом. Для тих хто не знає, в бф є надзвичайно важливе меню команд, що викликається кнопкою "q". В цьому меню можна покликати медика, попросити зачекати, повідомити про ворога тощо. Доречі третій пункт досить сильно переплітається з другим, і заодно й з першим. Помилка третя: наробивши галасу біля ворожої точки, очікуйте на його підкріплення. Висновок: погляд союзників на дружній прапор - сигнал про наявність ворога. Велика кількість повідомлень в чаті, це ніби крик "аааа, рятуйте!!111". 1. Вже зовсім скоро ворожий снайпер перестане існувати оскільки тепер всі наші союзники знають де він є. 2. Завдяки позначці ми можемо спостерігати весь шлях ворожого автомобіля. Пункт четвертий: позначки Позначки - перший інструмент для боротьби з ворожим диверсантом. Як вони працюють? Все просто - прицілившись на ворога в меню "q" необхідно вибрати самий великий пункт (що по центрі). Це робиться дуже скоро - натискаємо q і ліву кнопку миші, і ось ворог вже позначений. Після цього, якщо ви дійсно були націлені на ворога, він буде відображатися на карті приблизно 10 секунд (як червоний кружечок). Це дозволить вашим союзникам відреагувати на його активність. Якщо націлити по ворогу не вдалося, чи ви не знаєте де конкретно він, то на карті появиться мигаючий знак питання - це також викличе активність союзників. Особливо важливу роль має позначення ворожого транспорту: позначивши його на початку шляху, ви зможете спостерігати за ним на карті впродовж дуже довгого періоду, що дозволить вашим союзникам і вам зупинити акт саботажу. Помилка четверта: біжучи між провулками, або ж до прапора не рослабляйтеся, оскільки вповні вірогідно хтось вже знає про ваше місцезнаходження. Висновок: якщо замітили ворогів які намагаються обійти основний бойовий фронт щоб захватити прапор - позначте їх. Бачете ворога що захвачує прапор - позначте його. Бачете на карті знаки питання біля прапора чи трупа союзника - прийміть відповідні дії! 1. Через залишені машини ворог може здогадатися про атаку прапора. 2. Судячи по двом трупам союзників, ворог атакує верхній прапор. А наші люде про це не знають. 3. Ворожий снайпер прибрав лідера п'ятого вітряду, натомість лідер четвертого позначив його. Проблема вибору класу для аналітики війни в бф. Розглянемо по пунктах: 0.Солдат немає особливих переваг. 1.Анти-танк: можна знищувати ворожу техніку, яку перед цим хтось позначив на карті. Дивимося до якого прапора їде машина, появляємося біля нього з базукою, і як тільки ворог заїжає на територію - знищуємо його. 2.Спецназівець: має можливість знищувати мости по яких можливо будуть рухатися вороги, а також може влаштовувати взрив в тих місцях біля яких замічена ворожа активність. Наприклад ставимо С4 в якомусь провулку, і якщо згодом на карті бачемо що там можливо проходить ворог - детонуємо. 3.Кулеметчик: особливих переваг немає, окрім того що отримує на карті сигнал про нехватку амуніції в союзників. Теоретично нехватка амуніції свідчить про велику активність персонажа, але це доволі не точно і не завжди є так. 4.Медик: має хорошу перевагу, оскільки на карті автоматично бачить вбитих та поранених союзників що дозволяє скорше моделювати ситуацію. Відображення мертвих союзників дозволяє медику краще зрозуміти ситуацію. 5.Інженер: немає значних переваг. Проте може мінувати шляхи наступу транспорту на точки, а також отримує сигнали про пошкодження дружнього транспорту. 6.Снайпер: мій вибір. Головна і єдина перевага: велика відстань ураження. Зайнявши хороше місце снайпер може контролювати до трьох прапорів(точок), і одночасно заробляти достатньо очків на вбивстві ворогів. Крім того мала рухомість для снайпера, при певних умовах, є навіть хорошою (натомість іншим класам важливо більше рухатися). В чаті союзників попереджаю про захват прапором невеликим повідомлення по типу:"DEF YANIV", при умові що точка яку захвачують називається Yaniv Centr, чи тому подібне. (Def - від слова defense, яке слід розуміти як - захищайте). Висновок: отже зрозумівши основи тактики ворогів/союзників по захваті прапору(описані вище) вам вдастся бути ефективним командним гравцем, або принаймі своєчасно зайняти позицію в тилу ворога. Зверніть увагу, що цей "аналіз" зазвичай відбувається в момент "переродження", коли ви повинні ~10 секунд очікувати відродження, після того як вас вбили. А також в час перезарядки, чи за допомогою міні-карти. Снайпер натомість має можливість більше часу приділяти карті. З повагою t Dariy Hardcore
| |
Переглядів: 2494 | | |
Всього коментарів: 0 | |