Medieval II: Total War - комп'ютерна гра 2006 року, створена компанією Creative Assembly, продовження гри 2002 Medieval: Total War, четверта гра в серії Total War. У грі, як і у всій серії, глобальна покрокова стратегія поєднана з тактичними битвами в реальному часі.
Дія гри розгортається між 1080 і 1530 роками. Як і в першій грі, основна кампанія Medieval II проходить в середньовічній Європі, Північній Африці та на Близькому Сході. Однак, на відміну від попередниці, дія гри переходить в епоху відкриття Нового Світу, після чого на карті відкривається Центральна Америка з імперією ацтеків. Також, гра включає в себе основні історичні події після певного кількості ходів: вторгнення монголів, вторгнення Тимуридів, відкриття пороху в Європі, і т. д. У грі 21 фракція, з яких 17 є гра в кампанії, хоча всього лише п'ять є гра з самого початку:
Королівство Англія - найкращі лучники в грі (Йомени, Шервудському стрілки) і сильна важка піхота, але мало різноманіття в області кавалерії; складність: нормальна.
Королівство Франція - має жандармів і інші види важкої кавалерії, сильні професійні армії; малоефективна рання піхота; складність: нормальна.
Священна Римська імперія - війська, сильні по всіх параметрах, але немає сильних військ пізнього періоду (крім рейтарів); складність: нормальна.
Венеціанська республіка - відмінна піхота (венеціанська важка піхота) і міліція, але слабка кавалерія; складність: нормальна.
Іспанія - спочатку сильна кавалерія (лицарі Ордену Сантьяго) і гарні технології пізнього періоду; має професійні армії; складність: нормальна.
Інші фракції можна зробити те, що грають, перемігши кожну з них у кампанії (вигравати саму кампанію не обов'язково). Інші можна відкрити всі відразу, вигравши всю кампанію (коротку або довгу), граючи однією з початкових п'яти фракцій. Крім того, фракції можна «відкрити», відредагувавши відповідний текстовий файл, так само як і в Rome: Total War.
Східна Римська Імперія (Візантія) - відмінні ранні війська, включаючи варязьку гвардію, але не має багатьох типів військ пізнього періоду і порохових технологій; складність: важка.
Королівство Данія - особливими військами є вікінги (вікінги-рейдери, піші хускарли); піхота в основному використовує сокири замість копій чи мечів, що робить її більш ефективною проти броні, але слабкою проти кавалерії; посередня кавалерія; складність: важка.
Єгипет - представляє Фатімідов і наступні династії; відмінна кавалерія (мамлюки), але слабка піхота; складність: нормальна.
Королівство Угорщина - сильна кавалерія, але малоефективна базова піхота; може створювати польові загони з убивць, побудувавши гільдію вбивць; складність: важка.
Герцогство Мілан (разом з Генуєю) - сильна італійська міліція і арбалетників (генуезькі арбалетників); відмінні технології пізнього періоду; слабка кавалерія; порівняно слабке різноманітність типів пороховий артилерії; складність: важка.
Мавританія - династія Альморавідів; гарне злиття верблюжої кавалерії і списоносцями; має невелику кількість військ пізнього періоду, що відрізняються високою ефективністю проте, (верблюже стрілки); складність: легка.
Польща - відмінна кавалерія (гусари й польські дворяни), але слабка піхота; складність: важка.
Португалія - багато війська (аркебузіри і хінети) є вдосконаленою версією стандартної; відмінні технології пізнього періоду; хороша кавалерія і найкращі кораблі в грі; складність: легка.
Русь - сильні козачі війська (кавалерія і мушкетери), але слабка піхота раннього періоду; складність: середня.
Королівство Шотландія - найкращі списи і списи в грі, але слабка кавалерія; крім артилерії не має інших порохових технологій; складність: важка.
Королівство Сицилія - суміш військ, що включає мусульманських лучників, італійську міліцію і нормандських лицарів; слабка кавалерія; складність: важка.
Турки - династія Сельджуків (ранній період) та Османська імперія (пізній період); після винаходу гармат мають саму сильну артилерію в грі; сильна піхота (яничари) і далекобійні війська; слабка броня; складність: важка.
Також деякі комп'ютерні фракції з'являються в кампанії, але ними можна грати тільки в історичних або багатокористувацьких битвах або можна відредагувати ігрові файли.
Ацтекська імперія - ні технологій зброї або броні; сильні і дешеві війська; деякі з військ лякають ворога, нема кавалерії.
Монгольська імперія (Золота орда) - найсильніша кавалерія у грі, але слабка піхота. Папська Область - сильна міліція, але жахлива мобільність; мало цінного кавалерії.
Тимуридів - найсильніші одноедінічние війська в грі (бойові слони, слонова артилерія, жахливі Бомбардьє, і ракети); мало піхоти.
«Повстанці» також є фракцією, представляючи території не під контролем інших фракцій. Також, вони подорожують по карті, заважаючи торгівлі і влаштовуючи засідки на чужі армії. Вони також можуть захопити місто якщо народу не подобається уряд або якщо вся династія країни помирає (кінець цієї фракції) але залишаються міста / замки, керовані місцевими губернаторами.
Також сакси з'являються в історичному сценарії описує битву при Гастінгсі
Скачати торентом : Torrents
Скачати із файлообмінний : Частина 1 Частина 2 Частина 3 Частина 4 Частина 5 Частина 6
Скриншоты: Відео трейлер : Відео гемплей : Цікавої Гри
|