Головна » Статті » На дозвіллі » Китайська мототехніка

ТЮНІНГ СКУТЕРА

На кожному скутері, як японського виробництва, так і європейського, існують різні примочки, якими виробник обмежує максимальну швидкість, потужність скутера. Паралельно збільшуючи тим самим його ресурс і надійності. Але, навряд чи, кожен набуває скутер (особливо п'ятдесяти кубовий) б / у для того, щоб продовжити його життя до нескінченності і вічно насолоджуватися максималкою 45 або 55 км / ч.

Тим більше, що існує маса способів наростити потужність. Розглянемо деякі з них.  

Поршнева

Найголовніший, простий і ефективний спосіб підвищити прийомистість і максимальну швидкість вашого скутера - це встановити поршневу збільшеного обсягу 68сс.
На мопеди з повітряним охолодженням її ціна складе 120-160 євро, на водяні - 170-200.За ці грошики ви отримаєте відчутну надбавку в динаміці розгону і збільшення в максималка 10 - 20 км / ч. На європейських моторах мінареллі навіть на 30 км / ч.І пам'ятайте - ви поміняли частину двигуна, найбільш схильну до зносу. Таким чином, відлік молодості вашого мотора розпочато майже з нуля.

Глушитель

Наступна душилки, яка тягне ваш скутер назад - це стандартний глушник. На двотактних двигунах глушник займається не тільки глушіння звуку, а ще виконує важливу роль оптимізації продувки циліндра. Тому заміна труби дозволить вам знайти ще 10 - 15 км / ч. Сучасні глушники європейських скутерів обладнані каталізаторами, які дозволяють укласти скутер в норму токсичності вихлопу Euro 2. 
Раздушенний глушник не тільки дозволить правильно працювати вашому мотору, ви зможете так само скинути 2-3 кілограми ваги в порівнянні зі стандартною трубою. Знову ж таки зовнішній вигляд труби перетворить ваш скутер в спортивний болід.

Варіатор.
Те, що відповідає за, те, як реалізується потужність вашого вже, припустимо, "зарядженого" мотора. Ви ж не хочете щоб на вашому автомобілі буксували зчеплення. Варіатор завантажує мотор в моменти його найбільшою жвавості,
тим самим сили вашого мотора не пропадають марно. Тюнінговий варіатор прибере всякі небажані провали в розгоні вашого скутера. Задоволення обійдеться в 80 євро, але навіть на стандартному моторі станеться диво.

Ремінь.
Складова частина трансміссіі.То ж, що і ланцюг на мотоциклі, тільки стирається ось. Стерши по ширині на 1 - 2 мм. втрати в швидкості складуть 10 - 15 км / ч.
Рекомендована заміна кожні 2-3 тис.км. Можна придбати кевларовий ремінь, він буде менше буксувати і таким чином менше стиратися. Кевларові нитки входять до корд ременя не дадуть йому розтягнуться. Нагадаю, що ніякого натягувача ременя в вашому варіаторі немає. Ця дуже корисна річ потягне євро на 40-45.

Коммутатор.

Це "мізки" вашого запалювання. Це не обмежувач. Саме комутатор змінює випередження запалювання в залежності від оборотів двигуна. Попутно, стандартний комутатор не дає розкрутиться вашому мотору вище тих оборотів, які призначили виробники вашого скутера. Особливо стосовно європейських моделей. Установка тюнінгового комутатора прибере цей обмежувач, але не факт, що ваш скутер додасть у максималку.

У нього буде інша крива випередження запалювання. І швидше за комутатор слід ставити в комплекті з поршневий і бажано з алюмінієвих. Ціна "мізків" від 70 євро.

Клапанный домик.

Якщо дифузор Вашого стандартного карбюратора більше 16 мм, або у вас вже стоїть карбюратор з дифузором 17,5 або 19мм., А так само все вищеперелічене, ви отримаєте чесну надбавку 10 км / ч. 60 євро.

Гальмові колодки

Тепер, розігнавшись до 100, непогано б загальмувати вчасно. Більш фрикційні гальмові колодки позбавлять вас сюрпризів від ваших важелів гальма, як переднього, так і заднього. Ви будете неприємно здивовані, коли ось ніби все почало гальмувати, а потім раптом важіль гальма обм'як і безпорадно притулився до ручки газу. Нові колодки впораються
з цими проблемами і гальмування з швидкостей вище 70 стануть передбачуваними і більш ефективними. 15-20 євро-передні. 18-25 задні (барабанні).

Амортизатор

Напевно ви ним не задоволені:
Як правило стандартний амортік або дуже слабкий, або давно витік. Якщо взагалі було чому з нього випливати. Ні в якому разі не купуйте китайський амортизатор! Хоч він і буде здаватися товщі та новіше вашого. Це погана заміна. Є два варіанти:

1.Купіть справжній амортизатор гарною фірми.Оріентір такого ціна близько 120-150.

2. Купувати недорогі амортизатори європейських, тайваньських, корейських фірм. Вони краще китайських, але за ціною схожі на Китай. Ціна правильних аморіков 45-60.
Вони, на відміну від китайських, не будуть розфарбовані як ялинка червоним, жовтим, білим кольором.






Категорія: Китайська мототехніка | Додав: Yurgans (06.04.2010)
Переглядів: 4142 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar